Az utalásod 5 munkanapon belül kerül feldolgozásra.
– A fogadó fél (bank, Paypal) késlelteti a feldolgozást vagy tovább tart a szokásosnál például ünnepnapok miatt;
– A biztonsági csapatunk felfüggesztette az utalást gyanús tevékenység miatt. Ebben az esetben e-mailt küldünk a részletekkel.
Amennyiben továbbra sem vagy benne biztos, hogy miért késik az utalásod, akkor lépj velünk kapcsolatba.
Kérjük vedd figyelembe, hogy az utalást a fiókod alatt 40 órán belül tudod leállítani az indítástól számítva. Amennyiben több idő telt volna el, akkor lépj velünk kapcsolatba.
Ellenőrizd a lehetséges okokat az utalás leállításáról és indítsd el újra az utalást:
– Hibás adatokat adtál meg az utaláshoz. Nem tároljuk az utalási adatokat a rendszerünkben, ezért nem tudjuk ellenőrizni a megadott adatok helyességét. Ha nem vagy biztos az adatok helyességében, akkor 24 órád van az átutalás törlésére;
– Érvénytelen IBAN bankszámla adatot adtál meg. Azonos vezeték és keresztnevet kell megadnod, ami a bankszámládon szerepel. A számlának aktívnak kell lennie;
– A bank leállította az utalást. Ebben az esetben kapcsolatba kell lépned a bankkal vagy más fizetési adatot kell megadnod;
– Nincs Paypal fiókod. A Paypal kifizetéshez érvényes fiókkal kell rendelkezned, Amennyiben nincs fiókod, díjmentesen létre hozhatsz egyet;
– Nem fogadtad el a Paypal kifizetést a fiókodban. A fiók beállítástól függően, néhány esetben el kell fogadnod a Bonusway-től érkező kifizetést. Amennyiben 30 napon nem fogadod el a kifizetést, az összeg visszakerül hozzánk;
– A biztonsági csapatunk gyanús tevékenységet észlelt a fiókodban vagy a felhasználói feltételeket megszegted.