Bónusz utalás

Hogyan indíthatom el a bónuszaim utalását?
Amint elérted a 3000 forintos utalási küszöböt az elbírált bónuszokkal, már el indíthatod az összeget a bankszámládra vagy PayPal-re. Az utalás elindításához lépj be a Bpnusway fiókodba, kattints az utalás gombra és töltsd ki a megfelelő adatokat. Az utalás elindításához a mobil alkalmazásban kattints a Fiókodra, a Bónuszokra majd az Utalás gombra és töltsd ki a megfelelő adatokat. Az utalási szándékodat egy jelszóval erősítheted meg, amit sms-ben küldünk el a telefonodra. Ha nem érkezett meg az sms, akkor használd a személyes PIN-kódodat.

Az utalásod 5 munkanapon belül kerül feldolgozásra.

Mennyi a legalacsonyabb utalható összeg?
Kérheted a bónuszaid kifizetését, ha már összegyűjtöttél legalább 3000 forintot Visszautalható állapotban.
Mennyi időbe telik az utalás?
Az utalásokat átlagosan 5 munkanapon belül dolgozzák fel a munkatársaink, ezt követően az összeg 1-2 munkanapon napon belül érkezik meg a számlára. A Paypal kifizetéseknél fontos, hogy az utalást el is fogadd a Paypal fiókodban 30 napon belül, ellenkező esetben az összeget visszaküldik hozzánk. Amennyiben az utalás az elindítástól számítva egy héten belül nem érkezett meg, akkor kérjük hogy lépj velünk kapcsolatba és sok örömmel segítünk!
5 munkanap eltelt, mióta az utalást elindítottam, de nem érkezett meg az összeg. Mit tehetek?
A bónuszok utalását 5 munkanpaon belül dolgozzuk fel, de néhány esetben előfordulhat késés:

– A fogadó fél (bank, Paypal) késlelteti a feldolgozást vagy tovább tart a szokásosnál például ünnepnapok miatt;
– A biztonsági csapatunk felfüggesztette az utalást gyanús tevékenység miatt. Ebben az esetben e-mailt küldünk a részletekkel.

Amennyiben továbbra sem vagy benne biztos, hogy miért késik az utalásod, akkor lépj velünk kapcsolatba.

Elutalhatom a bónuszaimnak csak egy részét?
Ebben a pillanatban a bónuszok részleges utalása nem lehetséges, de tervezünk a jövőben ilyen funkciót.
Hogyan állíthatok meg egy utalást?
Az utalás leállításához használd a speciális gombot, amit a fiókod alatt a Bónusz szekcióban találsz.

Kérjük vedd figyelembe, hogy az utalást a fiókod alatt 40 órán belül tudod leállítani az indítástól számítva. Amennyiben több idő telt volna el, akkor lépj velünk kapcsolatba.

Miért lett az utalásom törölve?
Amennyiben az utalásod le lett állítva, akkor egy üzenetet kapsz az e-mail címedre a részletekkel. Ha le lett állítva az utalás, de mégsem érkezett üzenet, akkor javasolt a spam mappa ellenőrzése.

Ellenőrizd a lehetséges okokat az utalás leállításáról és indítsd el újra az utalást:

– Hibás adatokat adtál meg az utaláshoz. Nem tároljuk az utalási adatokat a rendszerünkben, ezért nem tudjuk ellenőrizni a megadott adatok helyességét. Ha nem vagy biztos az adatok helyességében, akkor 24 órád van az átutalás törlésére;
– Érvénytelen IBAN bankszámla adatot adtál meg. Azonos vezeték és keresztnevet kell megadnod, ami a bankszámládon szerepel. A számlának aktívnak kell lennie;
– A bank leállította az utalást. Ebben az esetben kapcsolatba kell lépned a bankkal vagy más fizetési adatot kell megadnod;
– Nincs Paypal fiókod. A Paypal kifizetéshez érvényes fiókkal kell rendelkezned, Amennyiben nincs fiókod, díjmentesen létre hozhatsz egyet;
– Nem fogadtad el a Paypal kifizetést a fiókodban. A fiók beállítástól függően, néhány esetben el kell fogadnod a Bonusway-től érkező kifizetést. Amennyiben 30 napon nem fogadod el a kifizetést, az összeg visszakerül hozzánk;
– A biztonsági csapatunk gyanús tevékenységet észlelt a fiókodban vagy a felhasználói feltételeket megszegted.