Problémák

Nem kaptam bónuszt, mitévő legyek?
Ha a vásárlás befejezése után több mint 5 nap eltelt, és a bónusz nem jelent meg, ez azt jelenti, hogy a partner üzlet nem továbbította nekünk a vásárlással kapcsolatos információkat, ezért a bónusz nem került hozzáadásra a fiókodhoz.

Ha biztos vagy benne, hogy a vásárláskor az összes bónusz szerzésre vonatkozó ajánlásunkat követted, akkor kérjük, küldd el nekünk a Hol van a bónuszom? űrlapot, és utána nézünk.

Az űrlapot a befejezett tranzakciótól számított 3 hónapon belül kell benyújtani. Ha több mint 3 hónappal korábban vásároltál, akkor nem tudjuk ellenőrizni az üzlettel az elveszett bónuszt.

Mit tegyek, ha nem kaptam e-mailt a jelszó beállításhoz?
Kérjül ellenőrizd a spam és egyéb mappáidat az e-mail fiókodban, ha így sem találod az e-mailt, akkor küldd el nekünk a Nem kapok e-maileket űrlapot.
A fiókom 8 órára blokkolva lett, mit tegyek?
Biztonsági okokból 8 órán keresztül blokkolásra kerül a fiókod, ha 3 egymást követő alkalommal nem tudtad helyesen megadni a jelszavadat.
Kérjük lépj velünk kapcsolatba, ha a fiókod blokkolásra került, a fiókodat gyorsan fel tudjuk oldani a blokkolás alól.

Készítsd elő az IP címeded. Az IP címedet itt tudod megnézni.

Nem tudok az üzlet oldalára ugrani. Ezt az üzenetet kapom: “Kapcsold ki az Adblockot” Mit tegyek?
Javasoljuk, hogy kapcsold ki a böngésződben a bővítményeket és plug-inonakt, vagy használj egy másik böngészőt tiszta böngészési előzményekkel, amikor vásárolsz.

A plug-inok befolyásolhatják, a bónuszok regisztrációját, mert a többségük cookiekat (sütiket) használ, ami zavarhatja a Bonusway cookiek működését. Feltétlenül kapcsold ki az adblock (reklámblokkoló) és más bővítményeket, a biztos nyomkövetéshez: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali tools, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, és továbbá VPN / Proxy / Socks bővítmények és mások. Amennyiben Kaspersky Internet Security antivírus szoftver Anti-Banner funkcióval be van kapcsolva, akkor a vásárlás idejére javasoljuk ennek a funkciónak a leállítását.

Szerezhetek bónuszt, ha Adblock (reklámblokkoló) van a böngészőmben?
Előfordulhat, hogy a bónuszt nem követi nyomon a rendszerünk, ha az AdBlock telepítve van a böngésződben. A bónuszok nyomkövetése cookiekra (sütikre) vagy a böngészőben tárolt más apróbb információkra támaszkodik. Az AdBlock letilthatja ezeket a cookiekat, amelyek bizonyos webhelyeken nagyon hasznosak. A bónusz szerzés érdekében javasoljuk az Adblock szoftver kikapcsolását a vásárlás során.
Hogyan engedélyezem a cookiek működését a böngészőben?
A cookie-k engedélyezéséhez az internetes böngészőben kövesd az alábbi útmutatót az általad használt böngésző verziójához. Miután engedélyeztde a sütik használatát, indítsa újra a böngészőt, és látogass újra az oldalunkra.

Google Chrome esetén:

1. Kattints a böngészősávon lévő Chrome menü gombra;
2. Kattints a Beállítások elemre;
3. Görgess le és kattints a Speciális gombra;
4. Az Adatvédelem és biztonság alatt kattintson a Webhely beállításai elemre;
5. Kattints a Cookiek elemre;
6. Kattints a csúszkára az Engedélyezi a webhelyeknek a sütik adatainak mentésére és olvasására (ajánlott) elemre.

Internet Explorer esetén:

1. Kattints az Eszközök vagy a fogaskerék ikonra a böngészőablak tetején;
2. Válassz az Internetbeállítások lehetőséget;
3. Kattints az Adatvédelem fülre, majd a fül Speciális gombjára;
4. Ellenőrizd, hogy be van-e jelölve az A cookie-k automatikus kezelésének felülírása jelölés;
5. Állítsad az első és a harmadik fél cookie-jait Elfogad-ra;
6. Jelöljed be a Mindig engedélyezze a munkamenet cookie-kat lehetőséget;
7. Kattints az OK gombra;
8. Lépj ki az Internet Explorerből, és indíts újra a böngészőt.

A Mozilla Firefox esetében:

1. Kattints a menü gomb Menü ikonjára;
2. Kattints a Tartalom blokkolása elemre;
3. Kattints az Adatvédelem és biztonság elemre;
4. A Tartalom blokkolása szakaszban válaszd a Normál lehetőséget.

Safari esetén:

1. Kattints a Safari > Beállítások elemre;
2. Kattints az Adatvédelem fülre;
3. A Sütik és weboldal adatai részben válaszd a Mindig engedélyez lehetőséget:
4. Zárd be a Beállítások ablakot.

Nem kérek e-maileket, hogyan iratkozom le?

E-mailben értesítünk a legjobb online akciókrók, leárazásokról és megemelt bónuszokról.

Azonban, ha mégis leiratkoznál, akkor látogass az E-mail beállítások menübe.
Ugyanitt beéllíthatod, hogy milyen típusú e-maileket szeretnél kapni.

A vissza feliratkozást ugyanitt teheted meg.

Amennyiben már leiratkoztál, de mégis kaptál e-maileket tőlünk, töltsd ki a hibajelentés űrlapot és küldd el.