Vásárlások és bónuszok

Nem kaptam bónuszt, mitévő legyek?
Ha a vásárlás befejezése után több mint 5 nap eltelt, és a bónusz nem jelent meg, ez azt jelenti, hogy a partner üzlet nem továbbította nekünk a vásárlással kapcsolatos információkat, ezért a bónusz nem került hozzáadásra a fiókodhoz.

Ha biztos vagy benne, hogy a vásárláskor az összes bónusz szerzésre vonatkozó ajánlásunkat követted, akkor kérjük, küldd el nekünk a Hol van a bónuszom űrlapot, és utána nézünk.

Az űrlapot a befejezett tranzakciótól számított 3 hónapon belül kell benyújtani. Ha több mint 3 hónappal korábban vásároltál, akkor nem tudjuk ellenőrizni az üzlettel az elveszett bónuszt.

Mennyi időbe telik a bónusz elbírálása?
A vásárlásod után a bónusz először elbírálás alá kerül. Az üzlet megvárja, amíg a termék visszaküldési ideje lejár, ellenőrzi, hogy a vásárlás során minden feltétel teljesül-e. Innentől elutalja az üzlet a bónuszt és a bónusz összege visszautalhatóvá válik. Fontos: a bónusz akkor lesz utalható, ha az üzlet kifizette a bónusz összeget a Bonuswaynek.

Ez az egész folyamat az üzlettől függően körülbelül 3 hónapot vehet igénybe, néhány kivétellel:

– Az utazási szegmens üzleteiben a bónuszok csak a szolgáltatás befejezésétől számított 10 héten belül (a szálloda kijelentkezésének dátuma, a repülési dátum, az autókölcsönzés lejárati dátuma stb.) válik visszautalhatóvá. Ez azt jelenti, hogy ha a szállodát 2019. szeptember 1-jén foglaltad le, de csak 2019. december 21-én veszed igénybe, akkor a bónusz körülbelül 2020. március 1-jéig válthat utalhatóra;

– Az Aliexpress vásárlások esetén a bónusz átlagosan 2-3 hónap alatt „Visszautalható” lesz, miután a vásárló visszaigazolta a termék átvételét az Aliexpress fiókján. Ez azért fontos, mert csak a vásárló visszaigazolása után bírálja el az Aliexpress a bónuszt. Kérjük, ellenőrizd, hogy visszaigazoltad-e az Aliexpress fiókodban a termék átvételét.

Miért lett egy bónuszom elutasítva?
Lehet, hogy nem mindig tudjuk pontosan, miért utasította el az üzlet a bónuszt, de az alábbi okok fordulhatnak elő:

– A megrendelését vagy annak egy részét visszavonta vagy visszaküldte a vásárló;
– Olyan promóciós kódot vagy utalványkódot használt, amely nem található közvetlenül a Bonusway-en, ideértve más bónusz oldal kuponjait is;
– Egy másik oldal kapta a bónusz jutalékot (például egy ár-összehasonlító oldal vagy egy kupon-oldal);
– Nem elfogadható fizetési módot használt, beleértve ajándékkártyákat vagy jutalompontokat;
– Nem teljesítette a kereskedő vásárlási feltételeit;
– A kereskedő beszüntette a szolgáltatást, vagy megszüntette a Bonusway együttműködést.

Ha nem gondolod, hogy ezek egyike vonatkozik vásárlásodra, kérjük, küldj nekünk egy Elutasított bónusz űrlapot, és felvesszük a kapcsolatot az üzlettel, hogy megtudjuk, miért utasították el a bónuszt.

Mit jelent a bónuszok állapota?
Az Elbírálás alatt azt jelenti, hogy a vásárlásod utáni bónusz regisztrálva lett, a partner üzletünk pedig az elbírálás időszaka alatt megbizonyosodik arról, hogy nem történik lemondás, visszaküldés vagy termék csere. A meghívó utáni, vagy más jutalom bónuszok is hasonló elv alapján kerülnek elbírálásra.

A Visszautalható állapot azt jelenti, hogy a bónuszodat elbírálta az üzlet. Amint a visszautalahtó bónuszaid értéke elérte a 3000 forint utalási küszöböt, már meg is kezdheted az utalást.

Az Elutasítva állapot azt jelenti, hogy az üzlet nem hagyta jóvá a bónuszodat. Fontos: az üzleteknek kizárólagos joga van a bónuszok jóváhagyására vagy elutasítására.

Kifizetett: Ez a összesített bónuszok értéke, amit már elutaltál magadnak.

Mennyi időbe telik a Bónusz regisztrációja?
A bóuszok a vásárlás befejezésétől számított 15 percen belül megjelennek a Bonusway fiókodban. A Bonuswaytől e-mailt is küldünk, hogy jelezzük a bónusz regisztrációját.

Néhány üzlet esetében azonban akár 5 nap is lehet, amíg a vásárlást visszaigazolják nekünk és a bónusz megjelenik. Ha a bónusz 2 napon belül nem jelent meg, akkor lépj velünk kapcsolatba.

Használhatok kupon kódokat és bónuszt is szerezhetek?
A bónusz regisztrációja és jóváhagya érdekében csak a Bonuswayen közzétett kuponokat használj. Ha úgy döntesz, hogy egy olyan kupont használsz, amelyet nem a Bonuswayenn tettünk közzé, akkor nem tudjuk garantálni, hogy bónuszt is kapsz a vásárláskor.
Mitől függ a bónusz mértéke?
A Bonusway összes partnerüzlete saját maga határozza meg a bónusz mértékét. A bónusz lehet fix összeg vagy a vételár százalékos aránya. Az üzletek gyakran eltérő bónusz értéket állítanak be a termék kategóriáktól függően, vagy más-más értéket az új és a visszatérő vásárlóknak.

Ezenkívül egyes kereskedők nem fizetnek bónuszt az ÁFA-ra vagy a szállítási díjra, csak a termék értékéből számítják a bónuszt.

A Bonusway minden üzletoldalán megtalálhatod a ​​bónusz értéket és az adott áruház különleges feltételeit is (egyes üzletek kizárhatják annak lehetőségét, hogy egy adott árucikkre vagy márkára bónuszt adjanak).

Nagyon javasoljuk, hogy ezeket olvasd át, mielőtt megkezded a vásárlást egy adott üzletnél.

Szerezhetek bónuszt, ha Adblock (reklámblokkoló) van a böngészőmben?
Előfordulhat, hogy a bónuszt nem követi nyomon a rendszerünk, ha az AdBlock telepítve van a böngésződben. A bónuszok nyomkövetése cookiekra (sütikre) vagy a böngészőben tárolt más apróbb információkra támaszkodik. Az AdBlock letilthatja ezeket a cookiekat, amelyek bizonyos webhelyeken nagyon hasznosak. A bónusz szerzés érdekében javasoljuk az Adblock szoftver kikapcsolását a vásárlás során.
Szerezhetek Bónuszt azelőtt, hogy csatlakoztam a Bonuswayre?
Sajnos nem. Bónuszt csak azokért az rendelésekért fizetnek az üzletek, amelyek biztosan a Bonuswayen keresztül történtek.
Hogyan engedélyezem a cookiek működését a böngészőben?
A cookie-k engedélyezéséhez az internetes böngészőben kövesd az alábbi útmutatót az általad használt böngésző verziójához. Miután engedélyeztde a sütik használatát, indítsa újra a böngészőt, és látogass újra az oldalunkra.

Google Chrome esetén:

1. Kattints a böngészősávon lévő Chrome menü gombra;
2. Kattints a Beállítások elemre;
3. Görgess le és kattints a Speciális gombra;
4. Az Adatvédelem és biztonság alatt kattintson a Webhely beállításai elemre;
5. Kattints a Cookiek elemre;
6. Kattints a csúszkára az Engedélyezi a webhelyeknek a sütik adatainak mentésére és olvasására (ajánlott) elemre.

Internet Explorer esetén:

1. Kattints az Eszközök vagy a fogaskerék ikonra a böngészőablak tetején;
2. Válassz az Internetbeállítások lehetőséget;
3. Kattints az Adatvédelem fülre, majd a fül Speciális gombjára;
4. Ellenőrizd, hogy be van-e jelölve az A cookie-k automatikus kezelésének felülírása jelölés;
5. Állítsad az első és a harmadik fél cookie-jait Elfogad-ra;
6. Jelöljed be a Mindig engedélyezze a munkamenet cookie-kat lehetőséget;
7. Kattints az OK gombra;
8. Lépj ki az Internet Explorerből, és indíts újra a böngészőt.

A Mozilla Firefox esetében:

1. Kattints a menü gomb Menü ikonjára;
2. Kattints a Tartalom blokkolása elemre;
3. Kattints az Adatvédelem és biztonság elemre;
4. A Tartalom blokkolása szakaszban válaszd a Normál lehetőséget.

Safari esetén:

1. Kattints a Safari > Beállítások elemre;
2. Kattints az Adatvédelem fülre;
3. A Sütik és weboldal adatai részben válaszd a Mindig engedélyez lehetőséget:
4. Zárd be a Beállítások ablakot.

Akkor is kapok bónuszt, ha átvételnél fizetek a termékért?
Igen, a kifizetés módja nem befolyásolja a bónusz szerzést, amíg a tranzakció lezárul. Az bónusz elbírálás ebben az esetben szintén a tranzakció lezárulásától kezdődik.
Nem tudok az üzlet oldalára ugrani. Ezt az üzenetet kapom: Kapcsold ki az Adblockot, Mit tegyek?
Javasoljuk, hogy kapcsold ki a böngésződben a bővítményeket és plug-inonakt, vagy használj egy másik böngészőt tiszta böngészési előzményekkel, amikor vásárolsz.

A plug-inok befolyásolhatják, a bónuszok regisztrációját, mert a többségük cookiekat (sütiket) használ, ami zavarhatja a Bonusway cookiek működését. Feltétlenül kapcsold ki az adblock (reklámblokkoló) és más bővítményeket, a biztos nyomkövetéshez: Adblock, friGate CDN, Aliexpress Seller Check, Ali tools, Privacy Badger, Ghostery, uBlock, és továbbá VPN / Proxy / Socks bővítmények és mások. Amennyiben Kaspersky Internet Security antivírus szoftver Anti-Banner funkcióval be van kapcsolva, akkor a vásárlás idejére javasoljuk ennek a funkciónak a leállítását.